Klachtenprocedure

HondwijZ Drachten doet haar uiterste best om je zo goed mogelijk van dienst te zijn. Toch kan het onverhoopt zo zijn, dat er iets is waarover je niet tevreden bent. We horen dit graag, zodat we onze dienstverlening kunnen blijven verbeteren.

Wanneer je een klacht hebt, kun je deze na afloop van de les bespreekbaar maken met de desbetreffende instructeur of naderhand (telefonisch) contact opnemen met diegene. 

Heeft het bespreekbaar maken van je klacht niet geleid tot het gewenste resultaat dan kun je telefonisch contact opnemen met Saskia of Diny.

Of wanneer je liever schriftelijk een klacht indient, dan kun je deze mailen naar: info@hondwijzdrachten.nl

Vermeld in je klacht:

  • Je gegevens: naam, adres en telefoonnummer.
  • Naam van de hond.
  • Gevolgde cursus en naam van de instructeur.
  • Omschrijving van de klacht.

 

Zelfs suggesties of oplossingen ten aanzien van je klacht? We horen het graag! 

HondwijZ Drachten zal zich er ten alle tijden voor inspannen om aan de klacht tegemoet te komen, uiteraard in alle redelijkheid.